..Håller "löftet" Hittills..


Mitt outtalade "nyårslöfte" är att jag ska ta tillvara på dagarna bättre..även dom dagarna man inte vill något hellre än att slöa framför tv:n..kanske främst dom dagarna jag ska ta mej ut och göra saker.. (!)

Den här veckan har/kommer jag verkligen leva upp det "löftet"..i måndags hade jag ju en hemma dag..(vilket inte innebar en massa slöande) men igår efter jobbet tog jag mej hem, bytte om och tog mej sedan iväg (Med Buss!..det tar sig det här med kollektiv-trafiken) till Östermalm och till Tobias.. tog en långpromenad på ca 2 timmar..gick i en jättestor park..riktigt nice faktiskt..på väg hem (till Tobias) stannade vi till hos Moroj (som visat sig bo på andra sidan gatan..visste inte att dom bodde nära varandra.. tre av mina vänner bor alltså inom en radie på knappt 100 meter..galet!) för att prata och kramas lite.. sen fortsatte vi vidare hem till Tobias för lite kvällsfika, innan det var dags för mej att ta mej hemåt..

Idag har jag varit i nya butiken i Kurvan och jobbat..riktigt kul har det varit! Fixat och donat en massa! :D Hann bara hem och byta om innan det var dags att ta mej iväg till Odenplan för att möta upp Sebastian för en fika..efter en två timmars fika/uppdatering skiljdes vi åt..var riktigt kul att ses.. (!) 
var några månader sen sist! 

Så nu är jag hemma igen..snart dags att sova för att klara av yttligare en hård arbetsdag i Kurvan! ;)

Puss & Kram.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0