..Söndagsenergi..


Idag har jag äntligen fått upp min tavelvägg...som jag tänkt fixa sen en tid tillbaka..har medvetet skjutit lite på det..mest för att jag inte haft orken att fokusera på det på kvällarna efter jobbet..vill ju gärna inte göra några misstag när det gäller en sån här sak..(särskillt inte när man har betongväggar)..

Hursomhelst
..nu är det gjort..är riktigt nöjd..främst över mej själv faktiskt..att lyckas med en sån här sak en Söndag av alla dagar känns bra..speciellt med tanke på antalet glas vin som förtärdes igår.. :)
Av någon konstig anledning verkar det här med bakfylla ha någon omvänd effekt på mej..istället för att bli seg och orkeslös..så får jag en massa energi..like it! :)





Nu är det bara lite nya motiv som fattas..
(Kan inte förklara hur bra det känns att ha vardagsrumsgolvet tillbaka.. ;) )


Kvällen har spenderats med min alltid lika underbara vän Tobias..det har storhandlats (vilket behövdes!), kvällfikats, skrattats åt två avsnitt av "How i met your mother" och umgåtts i allmänhet.. :)

Hoppas ni har haft en fin Söndag!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0