..Get IT Together..


Nu tror jag att jag äntligen är klar med det jag påbörjade häromdagen..har velat fram och tillbaka hur jag vill att mina tavelväggar ska se ut.. och det här resultatet..tror jag..

Detta är det som ska upp på väggen bakom soffan i vardagsrummet: 
(Observera att vissa av motiven ska bytas ut!)



Och det här ovanför byrån i hallen:
(Även här ska vissa motiv bytas ut..ett ska iaf ersättas med min fina systerdotter Mélonie)



Tror jag får ta någon extra dag och fundera innan jag börjar borra i väggarna..skulle vara väldigt tacksam för lite inputs och feedback.. :)

Puss.


Kommentarer
Postat av: maria lund

Ser bra ut Sandra!!

2012-01-07 @ 16:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0