..Pågående Projekt..


För några veckor sen så nämnde jag ju att jag håller på med ett litet projekt..eller ja..så litet är det faktiskt inte.. fick förfrågan av några vänner till familjen om jag skulle vara intresserad av att planera och inreda hela nedervåningen i deras hus, som dom bestämt sig för att totalrenovera

Såg detta som en rolig utmaning och tackade ja!..sen dess har jobbat med detta projekt vid sidan av jobbet, har ritat ett nytt kök åt dom, samt gjort ritningar på alla dom andra rummen..
(totalt är det 4 rum och kök, samt en hall och entré..) har färgsatt och inrett alla rum, och sedan tillsammans med familjen bestämt tapeter..     

Idag efter jobbet kom mamman i familjen in hit till Stockholm..tillsammans åkte vi ut till Ikea för att
kolla på och gå igenom dom saker som valts, (för att göra eventuella ändringar).. har gått riktigt bra måste jag säga, nu är den mesta "inner-inredningen" vald också..(till garderober och liknande) det som återstår nu är att bestämma golv, samt kakel... sen börjar det roliga..renoveringen! :)

Just nu har jag inte så mycket bilder att visa (ritningarna jag har gjort är sparade på min jobb dator) men lovar att jag återkommer med "före och efter bilder" när det är klart! :D
(ni kanske eventuellt kan få tjuvkika lite på ritningarna innan dess)


Innan Fru Melkersson begav sig till tåget fick jag ett paket.. som innehöll den här:


                    
Hon är ju för go! (TACK!) :) Denna fina pryder nu mitt matbord.. :)
 
Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0