..Multitasking Woman..


Allt går i ett hela tiden och jag vet att jag är sämre än någonsinn (?!) på att uppdatera bloggen..men
"den som väntar på något gott"..? ;)

Så tyvärr får det lov att bli ännu ett "multi-inlägg" om dom senaste dagarna.. 

I början av förra veckan hände det väl inte så mycket mer än att jag har haft lite utbildningar inom dom olika vitvarumärkerna..har även haft Sverige chefen Karin på besök för att få lite information om flytten, enligt henne ska våran butik vara inflyttad och klar i kungens kurva den 2 januari..känns bra.. då butiken mer och mer börjar likna en spökstad.. (!)

I fredags var det en månad sen jag började på HTH (galet fort vad tiden går!) vilket innebar min första lön (!) :D (på FYRA månader.. så den var efterlängtad vill jag lova!)

Fredagen innebar även en snabbvisit till Uppsala för en myskväll med Emma :) Dagen efter bar det av vidare mot Tierp för att redovisa resultaten av mitt arbete kring mitt lilla projekt jag har vid sidan av jobbet..för er som inte vet vad jag pratar om så återkommer jag till det längre fram.. :)

 
..Fick ett paket av Emma (som hon hade tänkt skicka på posten) i det låg två fantastiskt fina ringar som hon köpt till mej i Berlin..så dessa två små "Lakrits-och-smultron-liknande" skönheter är nu mina! :D Jag som älskar ringar, tack Emma du känner mej alltför väl!
(Kan ha dom bästa vännerna i världen!)  :)  

Hann även med att tvätta fyra maskiner tvätt, hjälpa mamma, samt hälsa på mormor och morfar under mina knappt 24 timmar i Tierp..

söndags var det tillbaka till Stockholm som gällde..där jag mötte upp Daniel för lite shopping (Yeeeej!) :D och middag.. :)


                   ..Massa nya läckerheter i min garderob..

Efter jobbet i Måndags tog jag mej in till stan för att äta middag med Alena (vi som har försökt få till en träff i flera månader hade äntligen möjlighet att ses) :D

Blev inte så många timmars jobb i tisdags innan det var dags att packa sig in i bilen tillsammans med mina kollegor för en roadtrip till Mariestad där det väntades utbildning, men framförallt en massa andra trevligheter.. :)




                  ..Gudomligt god mat vill jag lova!..

Blev en väldigt lyckad kväll/natt igår.. var dock lite halv jobbigt att ta sig upp imorse och sitta på utbildningar..med jordens jävla huvudvärk och endast 3,5 timmes sömn i bagaget.

Det är med andra ord en väldigt trött jag som skriver detta inlägg... så nu lägger jag av och går och lägger mej istället så jag överhuvudtaget orkar med morgondagen.. :)

God natt!

Puss & Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0