..Balcony Makeover..

Nu var det dags igen.. balkong nummer två ska göras om.. (!) :D
Den första balkongen var ju Familjen Franklers om ni kommer ihåg?

därför har jag varit till Valbo med mormor idag..alltid lika kul att vara i mormors sällskap..det händer så mycket då.. ;) efter att ha gått halva varvet (och redan där hunnit fylla vagnen!) bestämde vi oss för att det var dags för lunch.. :) efter att ha samlat lite ny energi, var det dags att utforska del nummer två.. :) för första gången på länge tyckte tom. jag att det var riktigt kul att besöka Ikea..har hunnit hända lite saker sen jag slutade.. har kommit in några saker jag faktiskt inte vet namnet på..de ni.. ;)

i allafullafall.. väl i kassan var det en minst sagt en överfull vagn vi hade med oss..blev totalt fyra blåa påsar med saker...här ska göras om (!) :)


Det här är lite av det påsarna innehöll:




I bilen på väg ut från parkeringen konstaterar vi båda att det var skönt att vara på väg hemåt igen efter nästan 3 timmarIkea..

-Mormor: "På slutet var det så jobbigt att jag tänkte nu svimmar jag, men sen tänkte jag att nej det kan jag ju inte göra nu när Sandra är med!" (lät som att hon skulle gjort det om hon var själv...Hon är väluppfostrad min mormor.. ;D)

Så fort vi kom hem satte jag igång med "förvandligen".. efter att ha plockat bort saker, putsat fönster, dammsugit och städat i allmänhet (tråkgörat) kom det roliga..att inreda.. :)


och så här blev det..

 
 






        ..En mycket nöjd morfar provsitter den "nya" balkongen.. :)

Mormor och morfar blev jätte glada över att få balkongen fixad..känns som dom faktiskt blev nöjda över slutresultatet också.. vad tycker ni? 


Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0