..Lägenheten..


Som jag nämnde i det tidigare inlägget så har jag alltså flyttat till Flemmingsberg och inte till Kungsholmen...som det var tänkt från början..vilket  har varit en rejäl omställning för mej..dock är det inte bara nackdelar med det.. även om det inte riktigt var det jag hade tänkt mej/var inställd på, kan det nog bli rätt okej ändå..det positivaste är att jag har väldigt nära till jobbet.. :)


                         ..Lägenhetshusen där jag bor..


                           .."Flempan Centrat"..

 
           ..Hemska "sjukhus korridorer" samt min dörr..


                                          ..Hallen..


                              ..Sovrum/Vardagsrum..



                                  ..Köket/Matplatsen..


                                            ..Badrummet..

Kanske inte den mest upphetsande lägenheten, men den funkar.. tror den kan bli rätt mysig när jag får dit lite mer av mina egna möbler och saker.. :) (Återkommer med bilder)


Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0