..Middag & Movie..

 
Tro det eller ej, men jag har för första gången i mitt liv ätit Råbiff..jodå ni läste rätt..
(för er som känner mig och vet hur kräsen jag har varit när det gäller mat är detta nog något av en chock) har efter många tveksamheter testat denna delikatess (i mångas ögon)..betyget? Gick definitivt att äta (så länge man inte äter med ögonen eller tänker för mycket kring själva maträtten) vet dock inte om detta kommer ätas igen, det återstår att se.. :)
 
 
Hade hursomhelst något av det bästa sällskapet man kan ha, så där blev det högsta betyg! :)
 
 
 
Kvällen avslutades med ytterligare en premiär, i form av Snabba Cash II..den får liknande betyg som maten..en film som defintivit är värd att se..dock var den inte lika bra som den första..huvudrollsinnehavaren får däremot samma betyg som mitt sällskap..dvs. högsta! :)  
(Han är fin att kolla på den där Kinnaman.. ;D)
 
Puss & Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0