..Kap Verde..

 
Efter några dagar i Tierp med familjehäng och köksbyggande (ute i vår stuga) kände jag mig värd att komma bort lite..så några dagar tidigare bokade jag och min fina vän Tobias en sista minuten.. destinationen blev Kap Verde.. :)
 
Där skulle vi spendera dom sista 8 dagarna av min semester innan det var dags att börja jobba igen..
 
 
 
 
Veckan innehöll en massa sol och bad..(vid poolen och vid stranden), god mat, goda drinkar (dom flesta), bra öl, (främst "Super Bock"), en dagsutflykt med ön alla "sevärdheter" (vilket inte var många), härliga promenader and so on.. en riktigt skön och avslappnad semester med andra ord.. vilket jag verkligen behövde efter dom senaste månaderna som har varit..
 
Puss & Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0