..Tio i Topp..


Vilken dag det har varit..helt underbar från början till slut..allting har flytit på..älskar sådana dagar! :)

Började dagen med ett riktigt bra morgonmöte..vilket avslutades med en trisslott från min chef för köket jag sålde i helgen (för varje sålt kök får vi en trisslott som en liten extra bonus) dock var det tyvärr ingen bra trisslott..(frågade om jag fick byta..det fick jag inte..) ;) men vad gjorde det..lika glad var jag ändå..


   ..Hade inte haft något emot att fått en sånhär lott istället.. ;)

och ännu gladare blev jag när jag även fick veta innan mötets slut att JAG denna månad var med på
10-i-topp listan över månadens bästa säljare inom Hth Sverige.. Känns otroligt kul, är fortfarande lite chockad! Hade jag inte väntat mej.. (!)

Dagen fortsatte med att jag fick lägga en beställning åt en kund som var in och fick en offert i helgen.. :) 

i Övrigt har jag suttit och filat på mitt exemensarbete som ska redovisas nästa fredag i Danmark, då vi har avslutning för kursen som jag varit på..uppgiften är att efter ett antal intruktioner (mått på rummet, storlek på "familjen" samt vilka önskemål "dom" har etc.) göra ett kök och en offert, som sedan ska presenteras framför ena kursledaren samt sverigechefen..och sen betygsättas..målet är att få dom "att köpa köket"..allt detta har kännts sådär då jag inte kännt mej helt nöjd med ritningen (givetvis har dom gett oss ett rum med konstiga mått och vinklar!) men idag tror jag faktiskt att jag hittat en lösning som jag är nöjd med!
Vilket känns som en enorm lättnad! :)  En BRA dag helt enkelt.. :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0