..Lördagsgodis..


Den här sockersöta lilla godingen hängde jag med i Lördags efter jobbet vilket var underbart!
Hon är definitivt bättre än allt godis i världen (!) :) 

                           
 

 


En härlig kväll som gick på tok för fort (!)

I övrigt har jag haft en grym helg, inte trots att jag har jobbat utan snarare för att jag har jobbat!
Gjorde nämligen inte bara ett utan två stycken avslut (= sålde två stycken kök) i helgen.. :) Vilket känns stort då dessa var mina två första sålda kök där jag gjort allting från början till slut helt själv, utan att någon annan varit inblandad! Detta blev helt klart pricken över i på min redan underbara helg! :D

Puss & Kärlek.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0