..PSsst..


Ni som känner mej vet att jag älskar allt i inredningsväg som är annorlunda, helst sånt som ingen annan har..därför är jag inte direkt ett stort fan av Ikea, säger inte att ikea inte har bra saker..utan det jag inte gillar är att allting trycks upp i obegränsade upplagor världen över..så inget blir orginellt..men (som Tony Irving säger) så finns det ett undantag i Ikeas sortiment,
nämligen Ikea Ps kollektionen - som jag bara älskar.

Det jag älskar med det sortimenetet är som jag nämt förut, lekfullheten mellan funktion, form och design, att man kostat på sig lite tid när man gjort dessa saker och faktiskt tänkt till lite extra. :)

När jag börjadeIkea ägde jag knappt en enda sak därifrån..men efter att ha jobbat där ett tag utökades mitt hem sakta men säkert med Ikea saker, främst Ikea Ps saker för min del.. har lyckats få ihop en liten Ikea PS samling dom senaste åren, nämligen den här:
 



Senaste inköpet var 2st Vågö fåtöljer samt ett Sandskär brickbord till min balkong.. :)
Idag släpps den nya Ikea PS kollektionen för 2012, har givetvis redan smygspanat in den via kataloger och internet och hittat några favoriter..tanken är att se sakerna "live" idag efter jobbet.. :)


                   ..En färgglad Ikea PS Kollektion 2012..

Sen får vi se vilka av dessa skönheter som får följa med mej hem härnäst.. ;)

Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0