..Holly & Whyte..


Har blivit helt tokförälskad i Lindex designkollektion "Holly & Whyte" med Gwyneth Paltrow i spetsen.. ska jag vara ärlig så har jag aldrig riktigt gillat Lindex..brukar inte ens gå in där..men i samband med deras lansering av denna designkollektion har jag sakta men säkert börjat ändra åsikt..när jag sen såg kollektionen "live" blev jag övertygad..Lindex har tro det eller ej verkligen shape:at upp sig..
och det är rejält! Rackarns vilken gudomligt snygg kollektion (!)



Skulle nästan kunna säga att jag älskar hela kollektionen, för så bra är den (!)
men givetvis har jag mina favoriter "must haves" och här kommer dom:


 
Så.. någon som har lust att bidra till en ny garderob åt mej? (Tack!) ;)

Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0