..Oplanerad men fullspäckad helg..


Då jag trodde att jag skulle ha jobbat i helgen (då jag sett fel eller min chef varit virrig!) hade jag inga som helst planer för denna helg..så i fredags efter jobbet visste jag inte alls vad jag skulle göra..raggade med mej Moroj hem från Kungens Kurva då vi slutade samtidigt..sen åt vi middag hemma hos mej med tillhörande vinflaskor..

Bestämde oss lite för sent att ta oss ner till Söder för en öl..så en öl var det vi hann med innan dom stängde på MEST..men vad gjorde det..kul hade vi! tog oss tillbaka hem till mej för att sova..

 

Dagen efter blev det (enligt tradition nu under sommaren) frukost på balkongen, sen tog vi oss ut till Barkarby för att kolla in den nya PS kollektionen (då vi  under gårdagens samtal kommit fram till att vi båda ville se den och inte visste varför vi inte hade gjort det under fredagen när vi var ute i Kungens Kurva?) iallafullafall..nu har vi sett den, och jag är om möjligt ännu lite kärare i vissa av produkterna..problemet är bara hur jag ska få plats..? så nu letar jag slott..så är det någon som känner någon som känner..ja ni förstår.. hör av er! ;)




Lördagskvällen kom och jag och Moroj hade efter Fredagskvällens lilla "utetripp" fått ett sug för att göra en större liten "utetripp"..så det gjorde vi..

Började i vanlig ordning på Söder..fast denna gången på Bar5tio4a..sen när vi tyckte att vi kunde det stället tog vi oss vidare till EastStureplan..kvällen avslutades någon gång runt halv fem på morgonen :)

Då var det någon som var så trött att hon inte ens orkade stå upp i rulltrappan (!) :D



Söndagen gick åt till att städa, då jag skulle få finbesök från Karlstad :) Mitt i allt städande blev jag dock lite less på det och tog mej istället därför ner på stan för att möta upp Tobias för en långpromenad längs Kungsholmen..Stannade till längs vägen vid en skatebordpark och imponerades av alla skickliga åkare (!)

  

två timmar senare var jag hemma igen, fylld med ny energi..slutförde städningen och påbörjade matlagningen..som var klar lagom till att herr Frankler anlände.. :)

 

Kvällen bjöd sedan på mat, vin och efterrätt men framförallt trevligt sällskap!

Ibland är det bra att inte planera helgerna, det är oftast dom helgerna som blir dom bästa! :)

Puss & Kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0