..Full Fart Framåt..


Har (som vanligt?) varit full fart den senaste tiden.. (!) utöver att ha jobbat en massa, vilket har resulterat i en massa bra konsekvenser.. samt att jag fått träffa kollegor från hela Sverige iom en utbildning som hölls här i Stockholm i slutet på förra veckan så har jag gjort en massa roliga saker privat också.. :)

Det har varit alltifrån restaurangbesök tillsammans med Tobias, långpromenad med picknick uppe på ett berg som avslutning tillsammans med Moroj, fikamys tillsammans med min systerdotter Mélonie (och hennes pappa), Balkongbrunch hos mej tillsammans med MarkusValborgsfirande tillsammans med en massa fina människor, stadspromenad och glassmys tillsammans med Mille..etc..Tänkte att några bilder skulle få respresentera dessa dagar istället för en massa text.. :)

 
 
 

Ja som sagt..hänt saker har det gjort.. -love it- (!) :D

Efter en till en början dålig dag som slutade mer än bra känner jag mej toktaggad för en ny vecka med nya utmaningar, men än så länge är det bara torsdag..så först ska det jobbas imorgon i vanlig ordning, sen ska jag njuta av en ledig helg.. :)

Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0