..Tid över eller Övertid..


Men strävar ju alltid efter att få så mycket tid över som möjligt för att göra roliga saker, träffa fina människor osv..men ibland blir det inte alltid som man tänkt sig.. just nu är det så för mej..
har mer än någonsin att göra på jobbet just nu, vilket har resulterat i en hel del övertids timmar dom senaste två veckorna..vill inte verka bitter..älskar verkligen mitt jobb..dock gillar jag inte 3-5 timmars övertid var och varannan dag..(obetalt!) 




Jobbade till klockan 11 igår kväll.. idag skulle jag "bara" in några timmar på min (enda) lediga dag..slutade med att jag jobbade heldag plus lite till..just nu är jag så trött att jag inte vet ved jag ska ta mej till, men är samtidigt för stressad för att kunna slappna av och sova gott..valigtvis brukar jag inte låta mej påverkas av stress..då det ändå inte gör saker och ting bättre..utan snarare sämre.. men just nu har jag inte den förmågan..kan vara för att jag känner mej lite extra stessad just nu pga. det faktum att jag åker till Danmark nästa vecka för kurstillfälle nummer två..och har massor som MÅSTE vara klart innan dess..
att vissa kunder dessutom ringer 3 gånger per dag "bara för att fråga hur det går", gör mej inte direkt mindre stressad (Gaaahh..!!)

Nej, nog med bitterhet.. nu ska jag lägga mej i soffan och inte göra något annat än att njuta av den fjärde filmen i Twilight Serien: Breaking Dawn -Part 1-  som jag inte lyckats hunnit se än..
(Tack Emma Kolm för att du "tvingade" mej att se dessa filmer.. ;) dom är underbara.. :)


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0