..BlackOut..


Har ju som sagt jobbat lite för mycket den senaste tiden, det är slut med det nu..(!!) igår hände något som nämligen fick mej att "vakna upp"..(bli jävligt skraj rent ut sagt) planen med gårdagen var att jag endast skulle in några timmar för ett personalmöte samt ett kundmöte..sen tänkte jag ta ut lite av min övertid i form av att sluta tidigare då jag skulle få besök av mamma.. hade planerat att vara på jobbet mellan 8.30-14.00..blev inte riktigt så..vakande till.. kollade på klockan..10.10 visade den..inser att jag försovit mig och missat personalmötet.. men värst av allt att mitt kundmöte börjat för tio minuter sen.. fattar ingenting då klockan enligt mig inte hade ringt..förstår heller ingenting när jag ser att jag har 7 missade samtal på min jobbtelefon utan att ha märkt att det ens har ringt..ringer min chef i panik.. han berättar att en av mina kollegor täcker upp för mig och säger åt mig att ta det lugnt och ta mig ut så fort jag har möjlighet..

Avslutar samtalet och kastar mig in i duschen..5 minuter senare är jag klar.. darrar som ett asplöv, mår illa och känner mig helt vimmelkantigt..ringer tillbaka till min chef och förklarar läget och säger att jag inte tror jag kommer kunna köra ut till Kungens Kurva i detta "tillstånd"..

Lyckas på något sätt efter vi avslutat samtalet ta tag i mig själv....då jag inte ens är kapabel till att sätta ihop en "outfit", blir jag tvungen att ta gårdagens..(ett säkert kort) sen vet jag inte hur, men 10.50 är jag på plats ute i Kungens Kurva..utan att ens komma ihåg att jag kört ut dit..tar över kundmötet..lyckas genomföra det nätt och jämt utan att bryta ihop..drygt en timme senare är vi klara.. i samma stund kunderna går ut genom dörrana, bryter jag ihop totalt (!)

(Är väl egentligen inte förvånad över att det här hände..all övertid har gjort mig till en tickande bomb..som bara väntade på att explodera..)

Gråter okontrollerat i flertal minuter..samlar mig..och försöker genomföra dagens uppgifter så jag får åka hem någon gång.. vid fem-tiden är jag äntligen klar och beger mig hemåt..hinner knappt hem innan jag får besök av mamma..då jag fortfarande kände mej lite skärrad och hade svårt att fokusera..tog vi det lugnt och bara umgicks resten av kvällen, utan några som helst "måsten" (lagade inte ens mat, utan beställde)

Idag sov jag ut ordentligt..åt sedan en rejäl frukost i lugn och ro tillsammans med mamma..en perfekt start på min lediga dag..precis vad jag behövde..resten av dagen har jag med hjälp av pappa pysslat här hemma med lite av varje.. :) 


Kommentarer
Postat av: Markus

sandra då.. förstod inte att de va så illa.. ta hand om dig kram..

2012-03-23 @ 13:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0