..Feelgood-kväll..


Igår
hade jag en riktigt mysig kväll tillsammans med finaste Moroj.. :) Jobbar helg denna helg..vilket gör att man inte direkt känner för utgång och liknande "events" när man ändå vet att klockan argt kommer skrika på en alldeles för tidigt morgonen efter..

dessutom har det varit lite mycket den senaste tiden.. lite för mycket kanske..(upptäckte nämligen förra veckan att jag har magkatarr..inte så kul..) så kände att jag behövde en lugn helg...trots detta kände jag ändå för att gör någonting! Så när jag kom hem gjorde jag inte så mycket mer än att bytte kläder för att ta mej iväg och möta upp Moroj för en långpromenad..tog en tur runt en sjö som ligger här i Solna..



..kan man göra annat är att känna vårkänslorna komma när man ser det här..? :)


Efter denna rogivande långpromenad tog vi oss hem till mej där vi gjorde egen pizza och pizzasallad..sen bänkade vi oss framför tv:n och Melodifestivalen (Jag med datorn vid sidan av..är inte ett jätte stort fan av melodifestivalen) ;)

När den var slut tog vi en nostalgitripp tillbaka några år och kollade på Grease..vet inte hur många gånger under min livstid jag har sett denna film, men det går inte se den för många gånger.. den är så härlig! :)

Idag har det däremot varit en riktigt seg dag..längesen en dag på jobbet gått långsamt!! Har mått lite halvdåligt idag, så det kan ju ha bidragit till dåligt tålamod..när jag kom hem mådde jag så pass dåligt att jag var tvungen att ta några värktabletter och gå och lägga mej..(hör inte till vanligheterna att jag tar en "eftermiddagslur"..så det kanske tyder på att jag inte mådde helt okej) somnade på studs..vakande till strax innan åtta igen..mådde betydligt bättre då..petade i mej lite mat, sen har jag inte gjort många knop..nu är det snart dags att bädda ner sig igen för att orka upp till jobbet imorgon..sov gott!



Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0