..Midsummer..

 
Började dagen med en champagnefrukost tillsammans med Moroj (som kom i torsdagskväll) ute i solen på min balkong..med nygjorda smoothies och nybakat bröd! :)
 

Lite senare mot kvällen, efter att ha tillbringat hela dagen ute i solen med drinkar, musik och härligt sällskap var det dags att inviga min fina grill jag fick av mamma och pappa för några veckor sen..kan ha varit något av det godaste köttet jag ätit på länge!! blev riktigt imponerad av min nya elgrill (!) :)
 
 
 
 
 


Kött, Bakpotatis, sallad och benaisesås blev det till middag..

Blev hemmagjord jordgubb/rabarberpaj med vaniljvisp till efterrätt..



Vi avslutade denna härliga helg med ett musikalmaraton (tog oss otroligt nog igenom 4 filmer, vilket är nytt rekord då jag och Moroj brukar somna efter första!) ;) och en spakväll.. 

 
 
..åt även lite hemmagjord glass gjord på smoothie in på småtimmarna..  :)

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0