..Veckorna som varit..


Har varit två veckor av händelser.. den första mest fylld av jobb av olika slag..det första jobbet (mitt riktiga jobb) ägde rum måndag-torsdag..(tog ledigt fredagen) sen fick jag äran att ha finaste Theresé på besök mellan Torsdag och Fredag..blev en fin kväll med god mat, vin och mys.. på Fredagen var det gå upp tidigt som gällde för att ta mej iväg till Uppsala för att följa med Linda och Mélonie till sjukhuset..efter sjukhusbesöket, som gick väldans fort mötte vi upp Emma i Gränby Centrum för lite lunch och shopping.. :)


    ..Min fina systerdotter, som man inte kan få nog av!.. :)

Sen bar det vidare till Tierp, där helgen sedan spenderades hemma hos familjen, vars hus jag hjälper till att renovera..så det tapetserades, målades, lags golv och "listades" under helgen..så nu är vardagsrummet klart och hallen snart likaså..dvs. snart är 5 av 6 rum klara..det börjar närma sig ett slut nu.. :)

Kom inte hem till Stockholm förrns vid 23.30 cirka..så det var riktigt drygt att ta sig upp nu i Måndags vill jag lova (!) 

Den här veckan har också innehållit en massa jobb.."smygöppnade" ju den nya butiken ute i
Kungens Kurva i måndags..så nu är/kommer det vara fullt upp om dagarna! :) Men har hunnit med lite trevligheter också givetvis! Onsdagskvällen spenderades tillsammans med Moroj.. På Tordagen fick jag besök av en gammal vän från Karlstad, nämligen Madeleine..tror det var drygt ett år sedan vi sågs sist..(!) så det var riktigt kul, blev en ordentlig uppdatering tillsammans med pizzabakning och vindrickande.. :)

Igår kändes huvudet tungt..så det var en ren och sann glädje att få sluta jobbet och åka hem och bara vara..så det var vad jag gjorde (!) :)

Idag unnade jag mej en oförskämt lång sovmorgon innan jag tog mej ner mot Odenplan för att möta upp Tobias för en brunch..stället blev Bagel Streeet Café..så himmelskt gott! (Rekomenderas varmt!)

 


Nu ska jag fixa och dona lite, för här ser för jävligt ut rent ut sagt.. och det funkar ju inte när man ska få besök! :)

Ha en fin kväll!

Puss.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0