..Fyra dagars fortsättning..


Ni har fått början på veckan..här kommer avslutningen.. :)

Torsdagen skulle spenderats tillsammans med Theresé, men så blev det inte..körde ihop sig tidsmässigt, så bestämde oss för att ses nästa torsdag istället! :) När jag kom hem fick jag något ryck och bestämde mej för att strukturera upp mitt vindsförråd, då jag hade saker som behövde få plats där, men inte fick det då man knappt kom in genom dörren för att jag den senaste tiden bara dumpat saker där "hejvilt"..  

Drygt en timme senare var jag klar, så nu jag plats med mer saker! ;)

fredagen fick jag storbesök..först kom Tine (som jag inte träffat på evigheter!) över på middag, lagom till efterrätten fick vi besök av lillasyster..som hade bestämt sig under dagen att komma en dag tidigare..

 
..En glad Tine (som gärna ville vara med på kort?) En mindre glad lillasyster (som inte ville vara med!)..

Nattetid (ca. 02.30) dök Mille och Jakob upp..som hade lovats sängplats hos mej då dom skulle på fest här i Stockholm..och gärna ville slippa åka hem till Uppsala mitt i natten..ingen var gladare än jag! :) 

Lördagen kan samanfattas med ett ord: Slödag (!) vi alla började dagen med en lång sovmorgon..Vid ett-tiden tog sig Jakob iväg in till stan för att träffa en vän, medans jag, Mille och lillasyster fortsatte våran slödag med en rejäl frukost, sängmys, kladdkakebakande och Yatzyspelande..vid sex-tiden när det var dags för Mille att bege sig hemåt hade vi fortfarande knappt tagit oss ur pyjamaserna..skönt!..vi åt middag..sen blev det drinkdrickande i form av Strawberry Daquiri framför en (värdelös!) film.. japp, det var våran lördag.. underbar! :D



Idag (Söndag) har vi varit lite aktivare..har städat upp sen gårdagen..har även äntligen fått upp min
"Wall Of Fame" i hallen.. är jätte nöjd med resultatet! Vid två tiden kom pappa in..för att hämta utställningsköket som dom köpt ut till stugan.. så vi begav oss till den gamla butiken i Länna för att hämta det..tog sin lilla tid..inte att montera ner köket, utan att lyckas få ut och på stenskivorna i släpet..det var galet tungt vill jag lova.. (!)

Är väldigt glad över att vara hemma igen, nu ska här sovas!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0