..Sjukling..


Vaknade upp imorse och kände mej sådär lagom uppsvälld och ofräsch.. insåg att det inte var någon större idé att ta sig till jobbet idag...så beslöt mej för att vara hemma..vilket tog emot.. är nästan aldrig (peppar,peppar..) sjuk.. (sen finns det dagar jag önskade att jag var det, dagar när man inte vill något hellre än att ligga kvar under täcket)

att ta det lugnt hör väl inte till en av mina starkaste sidor.. så när jag tvingas till det tar det inte lång tid innan "utråkelsen" (?) tränger sig på..vilket är frustrerande, något som är extra frusterande är när man är omringad av saker som behöver göras, men man inte "får" göra något för att man måste kurera sig..

Så började dagen (vid klockan 13.00) med att göra i ordning lite frukost, sen var det soffan och filmen:
tre döttrar och en mamma som gick på 4:an som gällde..fin film!



 
     ..Tack Tobias för att du gav mej min nya bästis! <3..


För att inte dö av tristess har jag gjort några småsaker som att rensa väskan.. (Behövdes verkligen!!) vilket tog sin lilla tid vill jag lova!!..har även fixat så all belysning här hemma nu är trådlös..(inte så avancerat som det kanske låter) så även om det var småsaker, så var det saker som skulle göras..



Sen har jag tagit ett långt skönt bad..("fräschhetsfaktorn" har nu ökat betydligt!) ;) ,Ätit middag och nu avslutar jag kvällen åter i soffan framför en film.. :)

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0