..Owl you need is love..



Snart är det Februari, kärlekens månad..Alla Hjärtans Dag gör sig redan påmind runt om i butikerna..
på tal om kärlek..har någon form av förkärlek till ugglor..vet inte vad det är med dom..dom är ju inte jätte snygga i verkligheten..men på låtsas är dom hur fina som helst i alla färger och former.. :)


Utökade min samlig idag, med en uggla jag spanat in en längre tid...tid är något jag inte har koll på...ha koll på tiden kan en äggtimer..en äggtimer är precis det jag har köpt idag, i form av en uggla...Ugglor är min favorit...Frågor på detta..?  ;)



Något annat jag hittade var denna:

Hur fyndig och söt är inte denna lilla tablettask..? (Love it!)


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0