..Gul(d) Gruva..


Under tiden jag bodde i Flemmingsberg pågick diverse ombyggnationer i området utanför min lägenhet, hela stället såg enda stor byggarbetsplats! Under ett flertal dagar hade jag spanat in några brandgula färghinkar (som jag skulle vilja ha!)..som några byggarbetare lämnat efter sig..En dag när Daniel var på besök, övertalade jag honom till att agera medhjällp vid "rånet" 

På ett litet kick var dom mina..dessa fantastiskt fina färgburkar..många av er ställer sig nog frågan: vad sjutton ska hon ha dom till..(?!)  Vilket jag absolut kan förstå..
(ibland undrar jag var jag får alla knasiga idéer ifrån..) ;)





Hursomhelst...Sen dess har dom stått och väntat på att få komma till användning..och nu har dom fått gjort det! Låt mej presentera...mina nya tvättkorgar.. :D



Det här var en av dom saker jag pysslade med igår.. :)

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0