..På fötter igen..


Allstå inte jag utan sängen..är fortfarande sjuk..trist..så har även idag småpysslat lite för att inteunder..vaknade redan vid klockan 10.00 idag..så..var ju tvugen att göra något för att få dagen att gå!

Så har städat lite i allmänhet..sen påbörjade jag projektet: Fixa sovrummet! (vilket innebar nya madrass överdrag, sätta ihop sängarna, få upp dom på ben, samt bädda nytt med helt nya påslakan (som jag för övrigt bara älskar!)) som Tobias hjälpte mej att avsluta..Fick nämligen besök av honom och Ben & Jerry (Bästa bli-frisk-medicinen ever!) Sen blev det filmen Patrik 1,5..innan det var dags för Tobias att bege sig hemåt igen..

 
 
Nu börjar det faktiskt likna ett riktigt sovrum..detta "lilla projekt" gjorde även att jag fick bort lite mer saker från vardagsrummet i form av lådor som väntade på att komma under sängen.. :)

Kommer garanterat att sova som en prinsessa inatt.. (!) :D

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0