..Somewhere In Between..


Mitt liv är lite upp och ner och bak och fram just nu..har aldrig varit bra på att höra av mej, komma ihåg saker etc..men nu är det värre än vanligt (!) det har hänt lite saker dom två senaste veckorna som fått mej att medvetet koppla bort omvärlden för ett tag..för att stanna upp och fundera lite extra mycket över saker och ting..som livet..allt från dom mest obetydelsefulla problem, även kallade i-landproblem..
(som blir om möjligt ännu mer obetydelsefulla i vissa perspektiv)...
till verkliga problem...har även ägnat många tankar åt det som egentligen är viktigt..vänner och familj..NI är viktiga för mej, och det hoppas jag att ni vet att jag tycker (!) 

även om jag kanske inte är/kommer vara så "närvarande" just nu så finns ni alltid i mina tankar!
Känner att jag inte riktigt är mej själv för tillfället..så vill be om ursäkt om jag har varit/är/kommer vara
ur balans (med allt vad det innebär) den senaste/nuvarande/kommande tiden..
Ta det inte personligt vad ni än gör! Kommer nog ta ett litet tag att hitta tillbaka till någon form av balans.. Så jag ber er att ha tålamod..




Det är väl ungefär såhär jag känner mej just nu..

Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0