..Flyttat..


Känner att jag inte har fått nog av bärande och kånkande den senaste tiden, så bestämde mej för att erbjuda mej att hjälpa min fina vän Moroj med hennes flytt... ;)

Anlände till henne sent igårkväll.. efter en massa packande och vindrickande somnade jag som ett litet barn på hennes soffa..

Väckarklockan ringde tidigt imorse..bestämde oss för att ta en liten sovmorgon..väl uppe gick vi och fixade lite frukost innan det var dags att köra igång..flyttlass nummer ett var inom kort på väg till nya lägenheten.. några timmar senare även flyttlass nummer två.. som var det sista..



Morojs nya hem..som ligger ca. en 30 minuters promenad ifrån mej (!)  :D

Efter att ha fått "allt på plats" (=fått in allt i nya lägenheten), gjorde vi oss i ordning för att ta oss in till stan för lite middag och "stadsvandring"..den rundturen resulterade i några riktiga fynd..och riktigt god mat.. :)



Det har varit en härlig dag..fartfylld..men härlig..nu ska jag unna mej ett varmt bad som den perfekta avslutningen på denna dag.. :)

Puss & Kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0