..Effektivare är ordet Effektiv själv..


Har fått hur mycket som helst gjort idag! Började jobba klockan 08.00 idag efter en någorlunda nattssömn.. har varit och jobbat ute i nya butiken i kurvan idag med att montera och iordningställa möbler till vårat kontor..jobbade på så vi skulle kunna sluta tidigare, då vi hade blivit lovade att få göra detta.. redan vid klockan ett var var klara.. 

Innan jag åkte hem åkte jag och tankade bilen, fyllde på spolarvätska och tvättade den..väl hemma gick jag för att kolla om det fanns någon ledig tvättid.. (var i STORT behov att tvätta, men det är svårt att få några tider då alla tvättar efter klockan 18.00.. så jag hoppades på tur, vilket jag hade!) Så har nu tvättat inte mindre än 10 st maskiner (!!) (Galet, jag vet..men nu är ALLT igenom tvättat sen jag flyttade.. så alla kläder/textiler som har legat i kartonger och luktade sådär härligt förråd-aktigt..luktar nu gott igen.. :) 

Efter det har jag även tagit reda på all tvätt samt diskat..har ju även uppdaterat bloggen en del! känns så himla skönt att ha hunnit med allt det här, men nu tänker jag inte göra något mer idag mer än att äta middag och kolla på en av mina favorit filmer som börjar på 4:an nu..The Holiday..Kan hända att jag även unnar mej ett långt varmt bad.. :D

Ha en fin kväll! :)

Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0