..MIN Almanacka 2012..


Det är samma sak varje år..vad ska jag ha för almanacka?..att en sån liten sak, kan ha så stor betydelse..? (Kanske inte för många av er, men för mej!..Den är lite av min "livsbibel"..)
Har inte köpt någon än för i år, då jag inte hittat någon jag velat ha..

Men efter att ha haft lillasyster på besök i helgen och sett hennes personliga almanacka, blev jag sugen att skaffa en sån till mej själv..så det har jag nu gjort! Och såhär kommer den se ut:



Har alltid velat ha en sån här, men aldrig kommit mej för att skaffa en..förrns nu..och jag kan verkligen rekomendera er att skaffa en också..för vad är bättre än att få den perfekta almanackan med allt just du vill ha i den..? Dessutom var det roligt att göra den! :)


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0