..Hysteriskt..



Det känns som att det har varit svårt att undgå att Kungafamiljen utökades imorse i form av en liten prinsessa..?! och visst är det underbart med små bebisar..(oavsett "status"!) och visst är jag glad för Viktoria och Daniels skull! (extra kul att det blev en tjej tycker jag)..men kan tycka att detta har gått lite till överdrift...tycker synd om den lilla familjen..visst är man kronprinsessa och prins får man räkna med konstant uppståndelse och uppmärksamhet..men snälla  ge dom lite andrum och låt dom ensamma få njuta av sin lilla dotter några dagar..(Daniel ber ju tom. om det i intervjun som visats överallt!) trots detta har redan det svenska folket börjat lägga sig i vad den lilla prinsessan ska heta, eller vilken vagn hon ska ha (?!) Och verkar strunta fullkomligt i parets vädjan..Respektlöst tycker jag! 

Några som överdrivit detta i mina ögon är IKEA..var nämligen dit en sväng idag..där bjöd dom på små rosa prinsesstårtor..nu till det SJUKA.. dessa var ju givetvis specialbeställda..(då princesstårtor vanligtvis är gröna)..men iom man inte visste vad det skulle bli för kön..köpte man in lika många ljusblå..
(som antagligen reas ut imorgon!) ;)

Dessutom har dom en kampanj just nu som lyder:



Helt sjukt..kan bara gratulera alla småbarns föräldrar till en bra deal.. ;)


Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0