..Svansjön..


Detta har varit en minst sagt ovanlig morgon..efter att ha endast sovit 3-4 timmar var jag klarvaken vid 06.00..gick upp och började städa, diska och plocka i allmänhet..mitt upp i alltihopa fick jag för mej att färga håret också..vilket jag också gjorde..allt detta innan klockan åtta..hann tom. fixa håret ordentligt (locka och greja) vilket jag nästan aldrig gör innan det var dags att åka och jobba..väl på jobbet övergick denna lugna men ändå fartfyllda morgon i TOTAL stress (!) så mycket att göra och hinna med innan Danmarksresan..(Vet inte om jag berättat det, men på söndag åker jag till Danmark för en veckas utbildning)

Kände mej halft illamående hela dagen..jobbade in lunchen för att kunna sluta tidigare..strax efter klockan tre, hade jag gjort allt jag kunnat..så då kunde slappna av och fokusera på det som väntade..
nämligen det här:



(som ni kanske kommer ihåg så bestämde ju jag och Emma att vi skulle gå på Svansjön tillsammans istället för att ge varandra julklappar..och det har vi nu gjort..kan rekomendera att gå på den..såå bra!)


Har haft en riktigt mysig kväll.. tog mej in till stan och mötte upp Emma..efter förrätt, varmrätt, vin och en massa uppdaterande tog vi oss iväg till musikens hus där denna musikal skulle äga rum..

 
Efter en galet imponerande föreställning blev det efterrätt i form av en kaka och Varm choklad/Chai latte på Espresso House, innan det var dags för Emma att ta sig tillbaka till Uppsala.

Ännu en fin kväll att minnas och packa ner i "mappen livskvalité".. ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0