..Chick-a-Dee..

 
Det jag kom hem till häromdagen är inget man vill uppleva.. klev innanför dörren och känner lukten av rök, inser snabbt att vardagsrummet är rökfyllt anledningen till det är min symaskin som fullkomligen spottar ut rök och är nära att antända! Sjukt obehagligt
 
Det "ironiska" (om det nu kan finnas det) med det hela var att jag några dagar tidigare hade beställt den brandvarnare som jag så länge velat ha då jag bestämt mig för att vägra sätta upp den fula brandvarnaren jag hade igen efter det att hallen var nyrenoverad och tillfixad!
 
 
Tidigare samma dag som detta inträffade fick jag en sms-avi att min chick-a-dee fanns att hämta ut hos posten..några dagar senare efter händelsen fick jag en lapp i brevlådan om att styrelsen bestämt sig för att byta ut alla brandvarnare i huset och att dom fanns att hämta hos någon av dom ansvariga..
 
Så helt plötsligt hade jag 3st brandvarnare att välja på, så nu kan jag känna mig trygg! ;)
(Ett annat plus är att jag hann klart med köksgardinen innan detta hände..) ;)
 
Puss & Kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0