..Bakluckeloppis..

 
Idag har jag och finaste Emma tillbringat hela dagen på en bakluckeloppis i Täby.. tanken var att bli av med en massa saker..vilket vi också blev! (Jag åkte dit med 6st flyttkartoner med saker och hem med 1.. :D) detta genererade ca. 1.400kr.. vilket var bra..då det mesta såldes för 5-10kr (då förstår ni hur mycket saker det var!) ;) Och det var ju det som var det viktigaste, att bli AV med sakerna..sen att man fick lite pengar för dom också var ju bara ett plus! :) Men det hade inte varit likt mig att åka därifrån utan någonting med mig hem också.. ;) (dock motsvarade det inte dom 5 flyttkartongerna jag blev av med som tur var!) ;)
 
Dessa fyra saker blev dagens fynd, vilka jag är riktigt nöjd med! :D
 
 
Dom har nu alla intagit en plats i Wallbergs Residence.. ;)
 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0