..Fingerfärdighet & Festlighet..


Kreativiteten fortsatte flöda även denna vecka..till att börja med gjorde jag klart kuddfodralen till lillasyster..blev även ett kuddfodral till mej också..(snacka om att utnyttja tyget maximalt!)

Såhär blev dom:
 

Var lyxigt nog ledig redan på tisdagen igen..då fick Stockholmsstad äran att få finbesök i form av Borlängebor..som jag i min tur fick äran att hinna träffa.. vilket var riktigt trevligt! :)

Onsdagen bjöd på ett spontanbesök hemma hos Moroj.. :)

I övrigt jobbade jag på i vanlig ordning tills Fredagen kom..

Efter att ha slutat jobba på Fredagen (plus lite övertid) tog jag mej hem, packade och kastade mej in i bilen..gjorde en avstickare och hämtade upp Tobias som skulle agera resesällskap på väg hem till Tierp..väl framme fortsatte turen en liten bit till..skjutsade nämligen hem Tobias till hans föräldrar, som bor utanför Skärplinge..

Lördagen kom och förberedelserna inför Mélonies barnvälsignelse var i full gång..i form av en massa bärande, organiserande, dekorerande och blomarrangerande..vid nio-tiden på kvällen var vi klara och redo för morgondagens festligheter..


 
 

En fin gudstjänst, 65 personer, god mat och en massa sång, dans, glädje och kärlek senare var jag totalt slut..nu var det bara packande och däckbytande kvar innan jag kunde ta mej vidare till Uppsala och fina Emma där jag skulle spendera natten..(lyckligtvis fick jag hjälp med däckbytet!)

Kvällen bjöd på god mat, underbart sällskap och en otroligt gripande dokumentär..
en bra kväll med andra ord! :)

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0