..Passande Parfym?..


Fick i förra veckan lära mej hur man (på ett ganska märkligt sätt) tar reda på om en parfym passar en eller inte..och nu tänkte jag dela med mej av detta tips..

Ta din parfym, spruta på den i ditt armveck...låt torka..slicka sedan på det "besprutade området" 
(alltså låt tungan snudda i armvecket- hångla inte upp det!!) kan låta konstigt jag vet..trodde själv att det var ett skämt när jag hörde det..men nyfiken som man är var jag ju tvungen att testa!
Hursomhelst..här kommer det häftiga: om du känner någon som helst smak (vilket man borde göra kan man tycka då man sprutat på parfym) så passar inte parfymen dej, om du inte känner någon smak alls,
så är den perfekt för dej (!)



Jag har ju tråkigt nog (?!) så länge jag kommer ihåg använt en och samma parfym..tror det var i samband med någon resa som upptäckte denna perfym och blev helt kär i den..har testat andra parfymer emellanåt (då det finns många jag gillar!) men det har alltid slutat med att jag återgått till "min" parfym, vilket är Carolina Herreras: "212" Så gissa om jag var lite "nervös" när jag bestämde mej för att göra detta test, (tänk om det skulle visa sig att denna inte skulle passa mej!) lyckligtvis gjorde/gör den tydligen det, är fortfarande imponerad av det faktum att trots att jag sprutat på mej parfym inte kände smaken av det
3 minuter senare.. (?!)

Vågar ni testa? ;)

Puss & Kram.

Kommentarer
Postat av: Maria Lund

Det kan bli många slick i armvecket då

2012-04-25 @ 16:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0