..Långledigt..


Happiness (!) Iom att jag varit i Danmark och jobbat in dom lediga dagarna jag skulle haft om jag varit hemma, har jag nu dom dagarna innestående..Tanken var att jag skulle varit ledig nu i helgen (iom att Danmarksveckan gör en rätt seg) men då min chef inte fixat detta, blev jag tvungen att jobba..tanke nummer två var att jag skulle varit ledig idag..men det sket sig också..


            ..Så här känner jag mig just nu..

Snar ledighet är ett måste..så idag har jag suttit och kollat på när jag skulle ta ut mina lediga dagar och kom fram till att om jag tar fredag (denna vecka) och tisdag (nästa vecka) ledigt blir jag långledig, då jag redan har helgen ledigt, samt att vi har stängtmåndag iom att det är en röd dag..

har redan blivit lovad att få Fredag ledigt..så just nu har jag Fredag tom.Tisdag ledigt..imorgon ska jobba på att även lyckas få Tisdagen ledigt också.. ;) (En fem-dagars skulle sitta perfekt just nu!) 

Det är även dags att ta ställning till semesterledigheten..ansökan ska vara inne senast den 8:e April.. tankarna är många, drömmarna ännu fler..får se vilket alternativ det "slutar" (Börjar) med.. :D


Puss & Kram.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0