..Långhelg fast ändå kort..


Fastän att jag har jobbat helg, känns det som jag varit långledig..dels för att man endast jobbar 11-16 på helgen..men främst för att jag var ledig i fredags..

Fredagen gick åt till att pyssla lite hemma..hushållssysslor i vanlig ordning, men även lite kreativa sysslor i form av tavelskapande samt scrapbookande..så nu är guldramen som för några veckor sen var tom, fylld med ett underbart motiv (tyg) från Åhléns. 







Gjorde sen ett kort till Mélonies barnvälsignelse som kommer äga rum nästa helg.. :)



Påbörjade även ett av kuddfodralen jag lovat sy till lillasyster..(av samma tyg som jag använde till min tavla) Återkommer med bilder när dom är klara! :)

Lördagen efter arbetspasset var avklarat fick jag besök av min bästa Emma.. :D Hade inga andra planer för kvällen än att bara ta igen förlorad tid..åt god mat i form av Tacopaj och sallad till varmrätt och kladdkaka med glass och varm hallonsås till efterrätt.. :)

Innan Emma tog sig iväg mot UppsalaSöndagen (Hon skulle också jobba) så åt vi frukost tillsammans..myspys.. :)

Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0