..Twentyfour Hours..


Åkte till Tierp igår för att hämta lite saker till lägenheten.. (börjar ta sig, men ni får vänta lite till på bilder) men framförallt för att fira min mamma som fyllde år!!

Blev middag och tårta tillsammans med familjen och mormor och morfar..mysigt!

Dock blev det en kort visit denna gången..då jag var tvungen att ta mej tillbaka till Stockholm redan ikväll för att hinna träffa Daniel lite innan det var dags för honom att åka tillbaka till Sveg där han nu kommer vara i veckorna, två månader framöver..

Hann dock med ett besök hos några vänner till familjen, där jag har fått i uppgift att totalrenovera nedervåningen av deras hus, (vilket innefattar 4 rum och kök)..ska bli riktigt kul.. så var dit på förmiddagen för att ta mått och bilder.. :) 

Sen var jag och hämtade saker från mitt "förråd" och packade bilen full.. hann även förbi mormor och morfar en stund innan det var dags att bege sig..

Stannade till I Uppsala för att äta middag tillsammans med lillasyster och Maria..blev indiskt..jättegott, dock "brände det i käften" till och från, men löste problemet genom att "skölja ner" med lite nano bröd, som blev kvällens favorit.. ;)

 
                         ..Hur söta får man bli..eller..(?!) ;D..

Efter en riktigt mysig kväll var det dags att ta sig tillbaka till storstaden..och nu är det dags att sova!

Godnatt Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0