..StadsRundtur..


Har varit riktigt trött idag..vilket inte är särskillt logiskt med tanke på att jag var ledig igår
(iom att jag jobbade i helgen..) så gårdagen gjorde jag allt jag kände för och inget annat.. tog en lång skön sovmorgon.. hade inga planer för dagen, så skickade iväg ett spontan sms till Moroj, blev glatt överraskad när det visade sig att även hon hade en ledig dag..

Möttes upp lite senare på stan för en lunch och en rekorunda.. har bestämt mej för att spendera en mindre förmögenhet på att uppdatera min garderob när första lönen kommer.. :)
vilket nog inte kommer bli alltför svårt då det fanns jätte mycket fint i affärerna.. (!)



  ..Här är ett litet urval av det jag skulle kunna tänka mej.. ;)


Efter ett X-antal timmar på stan, köpte vi med oss mat och begav oss till Östermalm och Moroj´s nya lägenhet..en jättefin och mysig lägenhet har hon fått tag på..den lyllosen..

Ännu lite senare blev det bestämt att jag skulle möta upp en gammal vän, som jag inte sett på säkert
7 år
..för en promenad..komiskt nog visade det sig att han bodde i samma hus och samma portuppgång som Moroj.. vad är oddsen för det..? Helt sjukt.. (!)
det är gånger som dessa man inser att världen inte är så stor som den verkar ändå.. ;)

Hur som helst
.. en promenad blev det..i nästan två timmar..tog en rejäl runda Stockholm runt.. så nu har jag breddat mitt lokalsinne och mina historie kunskaper..(Allmänbildning?) :)

Puss & Kram.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0