..Ikea på repeat..


Har den senaste tiden besökt Ikea väldigt ofta..nästan så ofta att det känns som jag börjat jobba där igen..
Anledningen..? Flera (!), men främst för att jag har hjälpt Daniel med att fixa ett kök till hans nya lägenhet, samt för mitt projekts skull.. men tillsist även för min egen skull..

har nämligen varit in på varje Ikea hus jag har passerat bara för att få tag på en Ikea Ps Svavel..till en början trodde jag att den bara hade gått i brist..såg den sedan i utställningen i Barkarby..och kände mej lugn igen.. tills jag skulle kolla saldot och fick veta att den utgått och var slut i hela Sverige..


Till min stora glädje fanns utställningsexemplaren kvar när jag återvände till Barkarby häromdagen..med hjälp av lite charm var en av dom min 15 minuter senare... :D

Kan inte sluta faschineras över det här med Ikea..vet inte hur dom gör..men det är verkligen omöjligt att gå igenom kassorna utan att köpa något...hade lite halvkul åt ett par jag passerade vid ena tillfället av mina besök, när mannen, nere på oasen (blommor och ljus.. vilket är sista avdelningen innan lagret och kassorna) tittar på shoppinglistan och säger till sin kvinna: "har vi köpt nått av det här..?" Hahaha.. :) 

Något annat jag uppmärksammade under ett av mina besök, var det här:


                       ..Då var julen här?!..Eller..?! Galet (!)..


Puss & Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0