Trendig Träning..



Har köpt nya träningskläder idag (!) :D 

(tanken var att detta skulle vara i singularis.. istället slutade det i pluralis..en hel outfit rättare sagt..)

insåg förra veckan när jag premiär-tränade att mina kläder inte var dom bästa.. mest akut var att köpa ett nytt linne alternativt topp.. så idag på lunchen sprang jag över till Stadium för att kolla vad deras sortiment hade att erbjuda.. blev som förtrollad vid ett ställ med Nikekläder.. var egentligen inte överdelarna som fångade mitt intresse, utan ett par löpartights....dom jag har funkar, men har aldrig gillat dom till 100% så bestämde mej för att prova dessa, då dom såg gudomliga ut..det var dom också....jämte tightsen hängde en vindjacka.. vet inte hur många jag provat hitills.. men ingen har passat.. fram tills jag provade denna..

så till kassan hade jag inte bara toppen jag från början skulle köpa, utan även ett par tights, en vindjacka, samt en "löpar t-shirt".. :)


And here it is:



Har till och med hunnit provat dom, ger dom högsta betyg (!) :D


Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0