..Ring klocka, Riiiing..


Det är något jag hade önskat att den hade gjort imorse.. eller det kanske den gjorde..fast inte vad jag vet..eller..? (kombinationen av sömnbrist och att vara icke-morgonmänniska resulterar lätt i totalförvirring)

Vaknade hur som helst av mej själv (som tur var) kvart i nio.. Fabulous..den 15 minuters marginalen jag hade tills jag började är den tiden det tar för mej att köra till jobbet.. så insåg att hur jag än gjorde skulle jag inte hinna i tid..

Dessutom var jag tvungen att duscha håret..fanns inget alternativ idag..brukar duscha det varannan dag för att inte slita alltför mkt på det, men dom senaste dagarna har jag varit lite dålig på att gå upp i tid för att hinna det.. så har räddat dagarna med en rejäl tuppering, ett gäng hårnålar och 7kg spray.. denna metoden funkade i två hela dagar..men imorse kände jag att det fick vara nog..när håret nästan höll sig uppe av sig själv, utan hjälpmedel..så efter att ha pratat med chefen och fått instruktioner om att "ta det lugnt"..tog jag en välbehövlig dusch..  :)


    ..Det var inte riktigt såhär illa..men nästan (!) ;) ..


Trots all stress kunde dagen dock omöjligt bli annat än bra när man vaknar upp till följande sms:
 "Goood morgon fröken awesome!!!! idag blir en bra dag!" -ler för mej själv-

och det blev den också.. även om jag har varit oerhört trött! bestämde mej för att det måste bli ett slut på dessa sömnlösa nätter på något visidag har jag köpt ett träningskort.. och har faktiskt hunnit använda det också..tungt var det vill jag lova..men skönt..hoppas nu på en skön sömn också..
om inte så har jag ju iaf fått dököttet i rullning.. det är ju alltid nått.. ;)


Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0