.."Ont det gör ont"..


Det riktigt värker i kroppen..Har sån fruktansvärd träningsvärk..vilket är skönt men ändå inte.. varför är dag två alltid den värsta? Har varit riktigt jobbigt idag att sätta sig ner resp. resa sig upp, samt gå i trappor.. dessa mördartrappor (!) ;)

Började ju förra veckan med att sätta igång med träningen, köpte kort och körde mitt första pass..riktigt skönt, men ack så jobbigt! Kanske inte så konstigt med tanke på att det var evigheter sen jag tränade (!) 

Var även och bowlade häromdagen med Therese..vilket var jättekul! (gick väl sådär till en början.. men ganska snart fick vi in snitsen och lyckades med några strike:ar.. :) Ska jag vara ärlig vet jag inte hur det slutade.. datorn "krachade" precis när vi var klara..avslutade kvällen med bio.. friends with benefits blev filmen..den va faktiskt rätt bra!) hursomhelst.. ont i rumpa och lår dagen efter vill jag lova (!) ;)


..Att bowla i pennkjol är inte det lättaste, det kan Therese intyga.. ;)


Provade också på ett skivstångspass i förrgår..vilket var en upplevelse i sig.. (!) började väl inte jättebra, då jag höll på att missa passet.. men det löste sig tillslut! :)

Så det är väl inte så konstigt att jag har ont antar jag..vet att det är själv-valt, så har inte rätt att klaga...men.. faaaan vad ont det gör (!)


Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0