..MIN Lägenhet (!) :D..


Allting började i Tisdags med att jag satt och kollade runt på lite lägenheter, i allmänhet...(då mamma sagt att det aldrig är fel att få lite koll på vad som finns på "marknaden", då det kan ta ett tag innan man hittar en lägenhet) att jag sen skulle hitta en lägenhet som jag blev helförälskad i hade jag kanske inte räknat med/hoppats på.. då jag tänkte att jag ändå inte skulle kunna köpa något förrens i Februari tidigast,
då min provanställning förhoppningsvis leder till en fast anställning!

Hade dock svårt att släppa den här lägenheten ur mina tankar.. pratade med mamma och hon föreslog att jag skulle ta kontakt med våran bank för att se hur det såg ut med lånmöjligheterna.. hade inte räknat med att få ett lånelöfte direkt över telefon.. detta gjorde att jag ringde mäklaren direkt ang. lägenheten då den mer eller mindre var såld.. fick komma på en "akut" visning igårkväll.. och idag blev det klart att jag vunnit budgivningen och att lägenheten var min.. ett par timmar senare var den det även på papper..

Så nu äger jag alltså en lägenhet! :D

Lägenheten ligger i Solna, precis vid solna Centrum..och så här ser den ut:



för att se fler bilder klicka här ! (Hoppas dom inte tar bort den för fort) :)

Som ni ser finns det en hel del att göra på den! Men jag älskar ju sånt..nu har jag verkligen chansen att kunna göra den som jag vill ha den.. (!) :D

Känns så otroligt kul att ha ett eget hem igen..som faktiskt är mitt, på riktigt..älskar ju verkligen allt som har med inredning att göra och har kännt att jag inte riktigt fått "utlopp" för det i lägenheten jag bor i just nu.. då det inte är lika kul att inreda och hålla på i en lägenhet man vet att man inte ska bo i så länge.. samt när du bor i någon annans möbler..

(Vet att jag lovat er bilder på min nuvarande lägenhet, tyvärr blir jag tvungen att bryta det löftet.. känns inte så aktuellt längre! (Hoppas det är okej?) ;D)

Tack för all stöttning under dagen!, avslutar med att citera Therese:
"Det är fan galet vilken bra redag det blev" ;)


Puss & All Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0