..Inrett och "klart"..


Tror att många människor, som jag "inreder" lägenheten i sitt huvud när dom går på en visning...
jag gick steget längre..samma kväll jag hade varit på visning kunde jag inte sova..så satte mej därför och inredde lägenheten på datorn..utan att veta om jag ens skulle "få" den eller inte..men nu blev det ju lyckligtvis så.. tänkte låta er tjuvtitta på hur tanken är..ni som inte varit hemma hos mej förut kommer nog inte förstå vad alla saker är för något.. men lovar att jag kommer bjuda på före och efter bilder när lägenheten är klar! :)



Dom två Orangea linjerna symboliserar de ställen jag har tänkt bygga igen.. (Garderoben i hallen, kommer så småningom öppnas upp innifrån sovrummet istället.. så jag kan ha en hel vägg där med garderober och skjutdörrar).. 


Vad tror ni om detta (?!)

Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0