..Ga-Ga-Galet..


Det här kan vara något av dom fulaste och konstigaste skor jag någonsinn sett..(!!)
men sen är det ju Lady Gaga dom sitter på också (!) ;)




                         ..Klacklösa, fast ändå inte..(?!)..


Hämtade hit alla mina skor för två veckor sen..var härligt att se alla dessa godingar igen och framförallt ha fler än bara fem skor att välja på..har inte gått i highheals på evigheter..men tyckte att jag skulle vara lite extra fin idag på jobbet iom att det var helg och allt.. efter en timma av ren och skär smärta gav jag upp och satte på mej ballerinaskorna som jag lyckligtvis hade kvar på jobbet..förstår ingenting.. för något år sen, kunde jag utan problem springa i högklackat.. dom dagarna är tydligen förbi..
(om man inte heter Lady Gaga bör tilläggas) ;)

Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0