..Fredag till Torsdag..


Har som vanligt varit dålig på att uppdatera bloggen på sistonde.. denna gången kanske det är lite mer förstående.. enda sedan jag köpte lägenheten har det varit fullt upp! redan efter kontraktskrivningen (förra fredagen) kom lillasyster på besök.. kvällen blev ganska lugn med öl, massa onyttligheter, Melissa Horn och samtal om livet och allt därtill.. lördagen spenderades tillsammans med Moroj medans lillasyster var i väg och kalasade på annat håll.. mot kvällen möttes vi upp igen för att ta oss till kungsholmen och våra kusiner som bjudit in oss på middag.. kvällen slutade sent efter god mat och massa skratt..

söndagen blev det till att ta sig  till Tierp.. inte planerat med så fick det bli, då jag var tvungen att skriva på alla papper på banken på måndagen, då dom var tvugna att vara påskrivna tills torsdagen.. Hann förbi mormor och morfar en sväng efter bankmötet.. innan det var dags att ta sig tillbaka till Stockholm för att "mellanlanda" (packa väskan) för att sedan ta tåget ner till Göteborg.. Kom till Elsa och Björn där jag skulle sova runt 23.30 ca.. så blev inte så mkt mer än en snabbuppdatering innan det var dags att krypa ner i sängen.. 

Hela Tisdagen spenderades på Novotel (Konferens/Hotell) i Majorna för en kurs i säjande.. tåget tillbaka till Stockholm avgick kvart i sex.. tre timmar senare var jag tillbaka i Stockholm..och tillbaka till en massa städande och plockande i gamla lägenheten.. vilket fortsatte dagen efter (onsdag)..efter jobbet såklart.. med lättnad packade jag bilen full! Torsdagen kom och det var dags att skiva under köpekontraktet!  Sen var den min.. gick glatt därifrån med nycklarna till min alldeles egna lägenhet i handen..känslan var enorm..hann knappt till bilen innan det bar iväg mot Klippgatan 8C, som nu är stället ni hittar mej på! ;)

Mötte upp Tobias utanför..efter att vi tömt bilen på saker och tagit en runda i lägenheten, bar det iväg mot Kungens kurva och Ikea (skräll) för att köpa lite nödvändigheter.. sen vidare till Flemmingsberg för att hämta lass nummer två..

Kvällen spenderades sedan i lugnhet.. vilket var nödvändigt efter dessa minst sagt fartfyllda dagar!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0