..Svart, vitt och allt däremellan..


Ja..det är titeln på Daniel Adams-Ray´s senaste album, men även titeln på mitt liv..för stunden..

Känner att jag behöver lite färg i min tillvaro just nu..så vad passar inte bättre än denna underbara kudde från Åhlens..? (Det var det jag intalade mej själv häromdagen när jag inte kunde slita blicken ifrån den!)
Awesome heter den, och det är precis vad den är (!)



Skulle mer än gärna vilja ha kudde nummer två i serien också..den skulle nog kunna funka lite som terapi?..eller ja..det är det jag försöker intala mej själv, för att även "få" köpa denna skönhet.. ;)



Man skulle ju inte kunna må annat än bra om man skulle vakna upp brevid dessa underverk varje dag?!..


Skönt att det låter som jag lider av värsta "köp-missbruket"..eller ja.. det gör väl vi alla mer eller mindre..med tanke på hur dagens samhälle ser ut..kan lugna er med att jag inte har några sjukliga besvär..(vad jag vet) har bara handlat lite väl mkt denna månad.. så måste överväga mina köp nogrannt.. ;)


Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0