..Må-illa-Medicin..


Äter ju som sagt penicillin..och dessa tabletter gör mej tokig (!) mår så sjukt illa hela tiden, lider av yrsel och huvudvärk..har även stora koncentrationssvårigheter..men tydligen hörde detta till några av bieffekterna på 1 av 1000.. så då var det ingen fara (så länge man finns med under biverkningarna är det tydligen okej) så det är väl bara till att stå ut..

(känns bara onödligt att byta medicin nu, då får jag ju hålla på med denna procedur ännnu längre!)

Är så illa att jag var tvungen att gå hem från jobbet igår, tur är att vi har möjlighet att jobba hemifrån på våra "C-dagar" vilket jag hade igår.. så på såvis slipper jag ta ut sjukdagar.. kände att bara jag fick komma hem och lägga mej ner och vila ett tag, skulle jag klara av att jobba ikapp senare.. vilket jag också gjorde..

Har även jobbat hemifrån idag..måste dock försöka ta mej till jobbet imorgon, då jag inte har tillräckligt med material för att kunna vara hemma en dag till..imorgon är sista dagen på denna penicilinkur..och förhoppningsvis slutet på detta "helvete"..

En liten varning alltså för dessa tabletter (!)




Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0