..NO Entry..


Ända sedan jag såg lägenheten för första gången hade jag bestämt mej för att bygga igen öppningen mellan kök och vardagsrum...mest för att utnyttja väggarna till max, men även för att jag kände att det skulle bli snyggare..

men när jag nämt detta har dom flesta inte hållt med utan tyckt att jag skulle behålla den, majoriteten har även tyckt att jag skulle öppna upp den istället (Vilket jag personligen tycker att lägenheten är för liten för!)

Men idag tog jag beslutet att "som så många gånger förr" lyssna på min magkänsla..så idag byggde vi igen öppningen, vilket redan nu känns som ett bra och rätt beslut!



Vill man komma till vardagsrummet får man numera gå via hallen (!) :D 

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0